Počet záznamov: 1  

Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti

  1. Názov Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti
    Preklad názvuUsing in-depth dialogues for advertising impact on children research
    Autorské údajeElena Hradiská
    Autor Hradiská Elena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * adresnosť reklamy * psychológia * deti * mládež * výskum psychologický * rozhovor
    AnotáciaPôsobenie reklamy na deti a mládež ako špecifickej cieľovej skupiny. Prístup ku skúmaniu detí a mládeže v jednotlivých vývinových obdobiach. Použitie metódy hĺbkového rozhovoru (psychologická explorácia - in-depth interview). Výber detí. Základná charakteristika hĺbkového rozhovoru. Priebeh rozhovoru, forma záznamu, obsah a vyhodnotenie rozhovoru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.