Počet záznamov: 1  

Hlavne si zadefinujte ciele

  1. Názov Hlavne si zadefinujte ciele
    Autorské údajeMarek Baluška
    Autor Baluška Marek
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 4 (apríl 2002), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá veľtrhy * výstavy * propagácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová
    AnotáciaÚspešná prezentácia na veľtrhu sa začína komunikačnou koncepciou a definovaním veľtrhových cieľov. Príprava prezentácie. Výstavný stánok ako komunikačný nástroj. Ciele účasti vystavovateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.