Počet záznamov: 1
Hlavne si zadefinujte ciele
Názov Hlavne si zadefinujte ciele Autorské údaje Marek Baluška Autor Baluška Marek Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 4 (apríl 2002), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá veľtrhy * výstavy * propagácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Anotácia Úspešná prezentácia na veľtrhu sa začína komunikačnou koncepciou a definovaním veľtrhových cieľov. Príprava prezentácie. Výstavný stánok ako komunikačný nástroj. Ciele účasti vystavovateľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1