Počet záznamov: 1  

Segmenting the tourism market using perceptual and attitudinal mapping

  1. Názov Segmenting the tourism market using perceptual and attitudinal mapping
    Preklad názvuSegmentace trhu turistiky na základě zjišťování dojmů a postojů návštěvníků
    Autorské údajeUlrich R. Orth, J. Turečková
    Autor Orth Ulrich R.
    Spoluautori Turečková J.
    Zdrojový dokument Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 1 (2002), s. 36-48. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá turistika * konkurencieschopnosť * Česko * segmentácia trhu * stratégia marketingová * južná Morava * dovolenka * motivácia * výskum
    AnotáciaZnižujúce sa počty turistov do ČR ukazujú na pokles konkurencieschopnosti českých destinácií v posledných rokoch. Štúdia sleduje dva ciele - 1. identifikáciu pozície konkurenčných destinácií 2. a-posteriori segmentácie s psychografickými premennými. Štúdia vytvára taxonómiu návštevníkov južnej Moravy. Segmentácia využíva techniku multivariantnej analýzy dát ako je faktorová analýza, zhluková analýza a multidimenzionálne škálovanie. Zohľadnenie výsledkov výskumu typológie európskeho štýlu trávenia dovolenky.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59191.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.