Počet záznamov: 1  

Relevantní vnější prostředí firmy

  1. Názov Relevantní vnější prostředí firmy
    Autorské údajeMartin Švestka
    Autor Švestka Martin
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 34 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá prostredie podnikateľské * firmy * efektívnosť * zisk * stratégia marketingová * riziko podnikateľské
    AnotáciaAnalýza vonkajšieho prostredia firmy a následne formulácia činnosti na dosahovanie interných cieľov firmy - zisku, obratu, trhového podielu a p. Kotlerovo členenie cieľových skupín sledovania prostredia firmy. Porterova odborová analýza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.