Počet záznamov: 1
Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt
Názov Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt Preklad názvu Etnocentrizmus a spotřebitelské hodnocení jogurtů z české produkce Autorské údaje Ulrich R. Orth, Z. Firbasová Autor Orth Ulrich R. Spoluautori Firbasová Z. Zdrojový dokument Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 4 (2002), s. 175-181. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.133 - Dopyt Heslá preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * dopyt domáci * analýza conjoint * výskum trhu * Česko * produkty * prieskum spotrebiteľský * CETSCALE Anotácia Štúdia sa zaoberá otázkou, nakoľko je možné prostredníctvom, spotrebiteľského etnocentrizmu meraného konkrétne formou CETSCALE, prípadne v kombinácii s vybranými demografickými a psychografickými pre mennými predikovať spotrebiteľské hodnotenie domácich produktov v komparácii so zahraničnými. Potenciálna aplikácia tohoto návrhu je identifikácia trhových segmentov, vytvorenie efektívnej stratégie marketingovej komunikácie. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59205.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1