Počet záznamov: 1  

Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt

  1. Názov Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt
    Preklad názvuEtnocentrizmus a spotřebitelské hodnocení jogurtů z české produkce
    Autorské údajeUlrich R. Orth, Z. Firbasová
    Autor Orth Ulrich R.
    Spoluautori Firbasová Z.
    Zdrojový dokument Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 4 (2002), s. 175-181. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.133 - Dopyt
    Heslá preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * dopyt domáci * analýza conjoint * výskum trhu * Česko * produkty * prieskum spotrebiteľský * CETSCALE
    AnotáciaŠtúdia sa zaoberá otázkou, nakoľko je možné prostredníctvom, spotrebiteľského etnocentrizmu meraného konkrétne formou CETSCALE, prípadne v kombinácii s vybranými demografickými a psychografickými pre mennými predikovať spotrebiteľské hodnotenie domácich produktov v komparácii so zahraničnými. Potenciálna aplikácia tohoto návrhu je identifikácia trhových segmentov, vytvorenie efektívnej stratégie marketingovej komunikácie.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59205.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.