Počet záznamov: 1  

Maloobchod versus hypermarket

  1. Názov Maloobchod versus hypermarket
    Autorské údajeJaroslav Bartl
    Autor Bartl Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá hypermarkety * supermarkety * maloobchod * predajne * konkurencia * zákazníci * služby * reťazce obchodné
    AnotáciaMalé obchodné jednotky versus obchodné reťazce. Predpoklady pre úspešné konkurovanie malých obchodov super a hypermarketom. Tréning predavačského tímu a súťaživosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.