Počet záznamov: 1  

Generické značky - bojové pole marketéra a výrobcu

  1. Názov Generické značky - bojové pole marketéra a výrobcu
    Autorské údajeJán Bachratý
    Autor Bachratý Ján
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky kvality * známky ochranné * predaj * trh * konkurencia * marketing * manažéri
    AnotáciaObsahové vymedzenie pojmu generické značky. Generická značka na trhu. Boj o prestíž značky už vo výrobe. Metódy a spôsoby marketérov v uplatňovaní generických značiek na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

    Info
    *RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    NázovAutorské údaje
    Petr Hebák, Jiří Hustopecký, Jana Kahounová
    AutorSpoluautoriKorporáciaVydavateľské údaje
    Praha : Státní pedagogické nakladatelství , 1986. - 267 s.
    Vydanie
    1. vyd.
    Druh dokumentu
    skriptá
    Jazyk dokumentu
    čeština
    Krajina vydania
    Česká republika
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.