Počet záznamov: 1  

Politický marketing - nový fenomém?

  1. Názov Politický marketing - nový fenomém?
    Autorské údajeJaroslav Bartl
    Autor Bartl Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 3 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Heslá lobizmus * marketing * politika * strany opozičné * strany politické * strany vládne * agentúry * propagácia * mienka verejná
    AnotáciaVýklad pojmu politický marketing. Lobbing a volebné kampane. Úspešnosť politického marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.