Počet záznamov: 1  

Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii

  1. Názov Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii
    Autorské údajePavel Horňák
    Autor Horňák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * propagácia * agentúry * mienka verejná * kampane reklamné
    AnotáciaVývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.