Počet záznamov: 1  

Marketingová konkurenceschopnost firem v ČR a v EU

  1. Názov Marketingová konkurenceschopnost firem v ČR a v EU
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 71-72 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * výkonnosť * podnik * Česko * Európska únia * marketing * riadenie podnikové * efektívnosť
    AnotáciaPokračovanie príspevku o rozdielnom chápaní marketingu a úspešnosti podnikateľských subjektov v Čechách a v Európskej únii. Marketingové triády. Aplikácia a ciele triád. Roviny konkurencieschopnosti. Dôsledky rozdielného chápania uvedených pojmov medzi firmami ČR a EÚ. Východiská pre zlepšenie vnútorných podmienok konkurencieschopnosti českých firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.