Počet záznamov: 1  

Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja

  1. Názov Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 12-13 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá vzťahy dodávateľsko-odberateľské * vzťahy medzipodnikové * nákup * predaj * dodávatelia * kooperácia * stratégia marketingová
    AnotáciaInterpodnikové vzťahy, ich typológia. Tvorba siete interpodnikovej spolupráce. Dodávateľské vzťahy. Subdodávateľské vzťahy. Vzťahy založené na vzájomnom obchodovaní. Vzťahy založení na stratégii "vyrobiť v kooperácii".
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.