Počet záznamov: 1
Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU
Názov Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU Autorské údaje Ludvík Čichovský Autor Čichovský Ludvík Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 5 (2002), s. 22-24 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systém CRM * filozofia * stratégia marketingová * riadenie podľa cieľov * zákazníci * Česko * Európska únia Anotácia Orientácia marketingovej filozofie po summite Krajiny v Rio de Janeiru. Hodnotový princíp marketingovej filozofie. Riadený zákaznícky prístup v podnikaní a vo výrobe - CRM ( customer relationship management). Vznik VCRM (value customer relationship management). Vzájomný vzťah marketingovej filozofie a zákazníckych princípov. Komunikačná stratégia a jej význam v marketingovej filozofii a zákazníckych princípoch. ČR a proces integrácie do EÚ. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1