Počet záznamov: 1  

Do kostola, či do obchodu?

  1. Názov Do kostola, či do obchodu?
    Autorské údajeAntónia Štensová, Dana Vokounová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 5 (2002), s. 8-9 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod * spotrebitelia * marketing * zamestnávatelia * práca nadčasová * práca nočná * práca vo sviatok
    AnotáciaCharakteristické črty spotrebiteľov na slovenskom trhu. Vzťah obchodníka a zamestnanca. Negatíva zamestnanosti v nedeľu a vo sviatok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.