Počet záznamov: 1  

Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie

  1. Názov Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie
    Preklad názvuThe Influencing of travel agencies customers by means of marketing communication in Poland
    Autorské údajeJolanta Staszewska
    Autor Staszewska Jolanta
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 35, č. 1 (2002), s. 19-26. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá kancelárie cestovné * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * Poľsko * zákazníci
    AnotáciaPôsobenie a uplatňovanie marketingovej komunikácie v poľských cestovných kanceláriách. Nástroje a metódy marketingovej komunikácie. Činitele ovplyvňujúce marketingovú komunikáciu v cestovnom ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.