Počet záznamov: 1
Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie
Názov Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie Preklad názvu The Influencing of travel agencies customers by means of marketing communication in Poland Autorské údaje Jolanta Staszewska Autor Staszewska Jolanta Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 35, č. 1 (2002), s. 19-26. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá kancelárie cestovné * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * Poľsko * zákazníci Anotácia Pôsobenie a uplatňovanie marketingovej komunikácie v poľských cestovných kanceláriách. Nástroje a metódy marketingovej komunikácie. Činitele ovplyvňujúce marketingovú komunikáciu v cestovnom ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1