Počet záznamov: 1  

Boloňská deklarace a tendence v terciární vzdělávací sféře v některých zemích OECD

  1. Názov Boloňská deklarace a tendence v terciární vzdělávací sféře v některých zemích OECD
    Autorské údajeKarel Rýdl, Ondřej Hausenblas
    Autor Rýdl Karel
    Spoluautori Hausenblas Ondřej
    Zdrojový dokument Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 10, č. 1 (2002), s. 22-27. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2002. ISSN 1210-6658
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie * vzdelávanie terciárne * štúdium bakalárske * štúdium magisterské * programy študijné * kvalita * akreditácia * sektor terciárny * Česko * Nemecko * OECD * príprava odborná * učitelia
    AnotáciaZavádzanie nových bakalárskych a magisterských študijných programov na vysokých školách v ČR a vo vyspelých krajinách OECD. Dva príklady z Nemecka, ktoré vyzývajú k rýchlej zmene vysokoškolskej politiky. Zaisťovanie kvality a problémy akreditácie. Boloňská deklarácia a prípravné vzdelávanie učiteľov na vysokých školách. Tendencie v terciárnej vzdelávacej sfére.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.