Počet záznamov: 1  

M-marketing iba módou?

  1. Názov M-marketing iba módou?
    Autorské údajeKatarína Janáková
    Autor Janáková Katarína
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 5 (máj 2002), s. 21. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá m-marketing * spotrebitelia * komunikácia marketingová * multimédiá * nástroje marketingové * marketing mix
    AnotáciaM-marketing ako súčasť tzv. wireless marketingu by sa podľa odborníkov mal stať jedným z nástrojov marketingového mixu a súčasťou integrovanej marketingovej stratégie. Faktory úspechu a prekážky m-marketingu v praxi. Technologické štádiá vývoja ako predpoklady m-marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.