Počet záznamov: 1
M-marketing iba módou?
Názov M-marketing iba módou? Autorské údaje Katarína Janáková Autor Janáková Katarína Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 5 (máj 2002), s. 21. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá m-marketing * spotrebitelia * komunikácia marketingová * multimédiá * nástroje marketingové * marketing mix Anotácia M-marketing ako súčasť tzv. wireless marketingu by sa podľa odborníkov mal stať jedným z nástrojov marketingového mixu a súčasťou integrovanej marketingovej stratégie. Faktory úspechu a prekážky m-marketingu v praxi. Technologické štádiá vývoja ako predpoklady m-marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1