Počet záznamov: 1  

Interpodnikové vzťahy formálnej a neformálnej kooperácie

  1. Názov Interpodnikové vzťahy formálnej a neformálnej kooperácie . 1.
    Preklad názvuIntercompany relationships of formal and informal cooperation
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * kooperácia medzipodniková * kooperácia výroby * spolupráca vedeckovýskumná
    AnotáciaPodniky, ktoré majú ambície úspešne sa rozvíjať, existovať v svetovom hospodárskom prostredí, musia ho nielen poznať ale i zapájať sa do jeho mechanizmov a vývojových trendov. Interpodniková kooperácia vytvára jeden z prostriedkov, ktorý môže plniť základnú úlohu v tomto procese. Možno rozlíšiť dve veľké kategórie vzťahov medzi zákazníkom a dodávateľom založených na stratégii "vyrobiť v kooperácii". Vzťahy neformálnej kooperácie. Vzťahy formálnej kooperácie. Spoločné zmluvy v oblasti výskumu a vývoja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.