Počet záznamov: 1  

Európske národné zákaznícke barometre

  1. Názov Európske národné zákaznícke barometre
    Preklad názvuEuropean national customer barometer
    Autorské údajeAlexander Mateides, Ľudmila Chmelíková
    Autor Mateides Alexander
    Spoluautori Chmelíková Ľudmila
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 3, č. 1 (2002), s. 34-47. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * manažment * kvalita * Švédsko * Nemecko * Švajčiarsko * Európa
    AnotáciaNárodné zákaznícke barometre (NZB) a prínos zo získaných údajov. NZB získavajú čoraz väčší význam v súvislosti s manažérstvom kvality. Charakteristika NZB - švédsky barometer spokojnosti zákazníkov, nemecký zákaznícky barometer, švajčiarsky index spokojnosti zákazníkov. Európsky index spokojnosti zákazníkov. Kritická verifikácia národných zákazníckych barometrov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.