Počet záznamov: 1  

Medzinárodné dimenzie Corporate Identity

  1. Názov Medzinárodné dimenzie Corporate Identity
    Preklad názvuInternational dimensions of Corporate Identity
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 30. - Bratislava : INFORMEX, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * pojmy * teórie ekonomické * firmy * krajiny vyspelé * Slovensko * kultúra podniková
    AnotáciaVymedzenie pojmu Corporate identity (CI). Medzinárodné dimenzie CI: monolitická identita, delegovaná identita, identita značky. Budovanie CI vo firmách na Slovensku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00209-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.