Počet záznamov: 1  

Stratégie prežitia malých a stredných podnikov cestovného ruchu na konkurenčnom trhu

  1. Názov Stratégie prežitia malých a stredných podnikov cestovného ruchu na konkurenčnom trhu
    Preklad názvuStrategy of surviving tourism small and medium size enterprises in the tourism market
    Autorské údajeVanda Maráková
    Autor Maráková Vanda
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 3, č. 1 (2002), s. 63-69. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * podnik malý * podnik stredný * stratégia podniková * konkurencia
    AnotáciaPostavenie malých a stredných podnikov na konkurenčnom trhu. Tvorba stratégie malých a stredných podnikov cestovného ruchu. Konkurenčné stratégie. Predpoklady uplatnenia stratégie malých a stredných podnikov cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.