Počet záznamov: 1  

Péče o klienta (nejen) v bankách

  1. Názov Péče o klienta (nejen) v bankách . 1. část
    Preklad názvuCare for a client (not only) at banks
    Autorské údajeOndřej Šlapák
    Autor Šlapák Ondřej
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Komerční bankovnictví. Finanční služby. Měnová politika. Roč. 10 (38), č. 6-7 (2002), s. 26-28. - Praha : Economia, 2002. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá banky * klienti * riadenie * informácie * spokojnosť zákazníkov * zákazníci * reorganizácia * báza dát * systém CRM
    AnotáciaHistorický vývoj CRM (Customer Relationship Management). Potreba správneho riadenia práce s dátami, informáciami a znalosťami o klientoch. Dôležitosť integrácie informačných systémov, systému CRM s ostatnými systémami vo firme. Inovácia CRM v banke. Core-business systémy bank a CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 6-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.