Počet záznamov: 1
Marketingový plán
Názov Marketingový plán Autorské údaje Eleonóra Veresová Autor Veresová Eleonóra Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 10, č. 8 (August 2002), s. 13-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2002. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plán marketingový * plánovanie podnikové * ciele podnikové * stratégia marketingová * marketing mix * Veľká Británia Anotácia Kvalitný marketingový plán ako predpoklad efektívneho marketingu. Tri kroky plánovacieho procesu: situačná analýza, stanovenie cieľov, marketingový program. Využitie marketingového plánu v praxi vo Veľkej Británii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2002: 7-12
článok
Počet záznamov: 1