Počet záznamov: 1  

Marketingový plán

  1. Názov Marketingový plán
    Autorské údajeEleonóra Veresová
    Autor Veresová Eleonóra
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 10, č. 8 (August 2002), s. 13-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2002. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plán marketingový * plánovanie podnikové * ciele podnikové * stratégia marketingová * marketing mix * Veľká Británia
    AnotáciaKvalitný marketingový plán ako predpoklad efektívneho marketingu. Tri kroky plánovacieho procesu: situačná analýza, stanovenie cieľov, marketingový program. Využitie marketingového plánu v praxi vo Veľkej Británii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.