Počet záznamov: 1  

Kvalita služieb vo finančnej sfére a typy správania sa klienta

  1. Názov Kvalita služieb vo finančnej sfére a typy správania sa klienta
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 10, č. 8 (August 2002), s. 18-21. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2002. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá služby finančné * kvalita * modely * správanie spotrebiteľa * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * internet
    AnotáciaFinančné služby a ich poskytovatelia. Kvalita služieb. Rôzne formulácie kvality. Modely kvality služieb: Grönroosov model, Meyerov-Mattmüllerov model, model Parasuraman-Zeithaml-Berry. Spôsoby merania kvality bankových služieb. Spokojnosť a správanie zákazníka. Rozšírenie finančných služieb na internete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.