Počet záznamov: 1  

Imidž - reč bez slov

  1. Názov Imidž - reč bez slov
    Autorské údajeMartina Knihárová
    Autor Knihárová Martina
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7 (2002), s. 6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * stratégia marketingová * značky kvality * značky výrobkov * spotrebitelia * konkurencia * logo
    AnotáciaPre úspech marketingových aktivít v dnešnej situácii na trhu treba medzi uplatňované nástroje a ciele zaradiť aj aktivity podporujúce imidžovú značku a jej tvorbu. Dôvody záujmu spotrebiteľov o imidž značky kupovaného produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.