Počet záznamov: 1  

Riadenie skúsenosti zákazníka

  1. Názov Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka
    Preklad názvuCustomer experience management
    Autorské údajeChris Daffy, Preklad. Eva Pijáková
    Autor Daffy Chris
    Ďalší autori Pijáková Eva (Prekladateľ)
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 6-9. - Žilina : MASM, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * interakcia sociálna * psychológia riadenia * psychológia trhu
    AnotáciaVyužívanie základných princípov ľudskej interakcie a služieb zákazníkom. Priblíženie problematiky riadenie skúsenosti zákazníka. Určenie oblasti vernosti svojmu zákazníkovi. Budovanie vzťahu založeného na dôvere. Použitie prístupu "obidvoch mozgových pologúl" na dosiahnutie závislosti zákazníka. Použitie mocniny +1 na vytvorenie "ÁCH" skúsenosti zákazníka. Vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.