Počet záznamov: 1  

Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality

  1. Názov Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality
    Preklad názvuPossibilities of communication with customers from the point of view of quality management system
    Autorské údajeŠtefan Čangel
    Autor Čangel Štefan
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 26-28. - Žilina : MASM, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá systém riadenia kvality * komunikácia * zákazníci * väzba spätná * spokojnosť zákazníkov * využitie počítačov * intranet
    AnotáciaBudovanie systému manažérstva kvality v podniku. Komunikačné kanály s externými a internými zákazníkmi. Spôsoby komunikácie. Možnosti komunikácie s využitím výpočtovej techniky. Intranetová stránka o kvalite.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.