Počet záznamov: 1  

Nákupní chování dnes

  1. Názov Nákupní chování dnes
    Preklad názvuBuying behaviour today
    Autorské údajeStanislav Zahradníček
    Autor Zahradníček Stanislav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 5-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * hypermarkety * nákup * zákazníci * dotazníky * výskum trhu
    AnotáciaProjekt GfK Praha, nazvaný SIS - Store Intercept Survey, ktorý vychádza z dotazovania v súbore zákazníkov hypermarketov, supermarketov a diskontných predajní. Obsah zisťovania a otázky pre zákazníkov. Vyhodnotenie výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.