Počet záznamov: 1
Dostáva zákazník to, čo si myslíme?
Názov Dostáva zákazník to, čo si myslíme? : (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu) Preklad názvu Does the customer get what we thing he does? Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá výskum trhu * marketing * služby * kvalita * kancelárie cestovné * zákazky * techniky výskumné Anotácia Osvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1