Počet záznamov: 1  

Loajalita zaměstnanců a zákazníků z pohledu marketingu

  1. Názov Loajalita zaměstnanců a zákazníků z pohledu marketingu
    Preklad názvuEmployee and customer loyalty from the marketing point of view
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 11-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá marketing * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * zamestnanci * interakcia ekonomická * spokojnosť zákazníkov * pracovníci * firmy
    AnotáciaNové prístupy k postaveniu zamestnancov z pohľadu marketingu. Interakcia medzi kontaktným pracovníkom a zákazníkom. Lojalita zákazníkov ako predpoklad dlhodobého úspechu. Poznatky o vývoji a ovplyvňovaní lojality zákazníkov v súvislostiach s lojalitou zamestnancov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.