Počet záznamov: 1  

Kto preferuje značky?

  1. Názov Kto preferuje značky?
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 6 (jún 2002), s. 14. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá výrobky značkové * marketing * Európa * porovnanie medzinárodné
    AnotáciaSpoločnosť Taylor Nelson Sofres uskutočnila prieskum o vernosti k značkovým produktom v Británii, Česku, Poľsku, Maďarsku a Slovensku. Zo štúdie vyplýva, že Slováci si na značke zakladajú najviac pri spotrebnej elektronike. Najmenej preferované sú značkove produkty v oblasti potravín a zmiešaného tovaru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.