Počet záznamov: 1  

Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)

  1. Názov Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)
    Autorské údajeIvan Žáry
    Autor Žáry Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * normy ISO * normy kvality * služby * marketing * mienka verejná
    AnotáciaKľúčový význam kvality výrobkov a služieb v procese globalizácie. 4"I" v marketingu služieb. Kvalita a public relations. Certifikácia kvality podľa noriem radu ISO. Podstata certifikácie kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.