Počet záznamov: 1
Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)
Názov Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu) Autorské údaje Ivan Žáry Autor Žáry Ivan Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá kvalita * normy ISO * normy kvality * služby * marketing * mienka verejná Anotácia Kľúčový význam kvality výrobkov a služieb v procese globalizácie. 4"I" v marketingu služieb. Kvalita a public relations. Certifikácia kvality podľa noriem radu ISO. Podstata certifikácie kvality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12
článok
Počet záznamov: 1