Počet záznamov: 1  

Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s.

  1. Názov Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s.
    Autorské údajeĽudovít Mesároš
    Autor Mesároš Ľudovít
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 3 (2002), s. 394-395. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Recenz.dok. Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment strategický * plánovanie strategické * marketing * tvorba plánu * stratégia marketingová * stratégia podniková * recenzie
    AnotáciaRecenzia na knižnú publikáciu Strategický marketingový manažment. Kniha pokrýva široký okruh problémov tvorby marketingových a konkurenčných stratégií, krátkodobých marketingových plánov, využitia nástrojov strategického marketingového plánovania, implementácie stratégií v podnikoch, ako aj nových trendov v marketingovom plánovaní.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.