Počet záznamov: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich uplatnenie sa vybraných slovenských potravinárskych výrobkov na domácom trhu

  1. Názov Analýza faktorov ovplyvňujúcich uplatnenie sa vybraných slovenských potravinárskych výrobkov na domácom trhu
    Preklad názvuAnalysis of the factors influencing the marketability of selected Slovak food products on the domestic market
    Autorské údajeViera Ižáková
    Autor Ižáková Viera
    Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva = Economics of agriculture. Roč. 2, č. 2 (2002), s. 3-14. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2002. ISSN 1335-6186
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh vnútorný * trh potravinový * potravinárstvo * tržby * vývoz * Slovensko * Česko * Maďarsko * konkurencieschopnosť
    AnotáciaCharakteristika stavu uplatnenia sa výrobkov vybraných odborov potravinárskeho priemyslu na trhu. Identifikácia faktorov a príčin, ktoré sa podieľajú na zlepšení, zhoršení súčasnej pozície skúmaných potravinárskych výrobkov na trhu. Porovnanie roku 2000 a 2001. Vývoz tovarov do zahraničia a zahraničná konkurencia Česka a Maďarska. Výsledky SPACE analýzy. Uplatňovanie obchodných nástrojov v agrárnom obchode Slovenska, Česka a Maďarska.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.