Počet záznamov: 1
Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality
Názov Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality Preklad názvu Process approach to marketing research according to quality manager principles Autorské údaje Jana Šalgovičová, Iveta Paulová Autor Šalgovičová Jana Spoluautori Paulová Iveta Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 14-16. - Žilina : MASM, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá riadenie vrcholové * riadenie kvality * manažment * výskum trhu * informácie * marketing manažment * spracovanie dát * proces informačný * rozhodovanie manažérske Anotácia Procesný prístup v manažérstve kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1