Počet záznamov: 1  

Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality

  1. Názov Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality
    Preklad názvuProcess approach to marketing research according to quality manager principles
    Autorské údajeJana Šalgovičová, Iveta Paulová
    Autor Šalgovičová Jana
    Spoluautori Paulová Iveta
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 14-16. - Žilina : MASM, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá riadenie vrcholové * riadenie kvality * manažment * výskum trhu * informácie * marketing manažment * spracovanie dát * proces informačný * rozhodovanie manažérske
    AnotáciaProcesný prístup v manažérstve kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.