Počet záznamov: 1
Aplikácia výskumu imidža v maloobchode
Názov Aplikácia výskumu imidža v maloobchode Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 1 (2002), s. 153-157. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2002. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * maloobchod * výskum * analýzy * prieskum trhu * zákazníci Anotácia Obsahové vymedzenie pojmu imidž. Faktory, ktoré ovplyvňujú imidž maloobchodnej jednotky. Problematika výskumu a následnej analýzy imidža v maloobchodných organizáciách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-2
článok
Počet záznamov: 1