Počet záznamov: 1  

Aplikácia výskumu imidža v maloobchode

  1. Názov Aplikácia výskumu imidža v maloobchode
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 1 (2002), s. 153-157. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2002. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * maloobchod * výskum * analýzy * prieskum trhu * zákazníci
    AnotáciaObsahové vymedzenie pojmu imidž. Faktory, ktoré ovplyvňujú imidž maloobchodnej jednotky. Problematika výskumu a následnej analýzy imidža v maloobchodných organizáciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.