Počet záznamov: 1  

Internetové tržnice pro B2B - jejich vývoj a současný stav v ČR

  1. Názov Internetové tržnice pro B2B - jejich vývoj a současný stav v ČR
    Preklad názvuInternet marketplaces for B2B
    Autorské údajeIvan Gros, Stanislava Grosová
    Autor Gros Ivan
    Spoluautori Grosová Stanislava
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník pro dopravu, skladování, distribuci a balení. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2002), s. 16-17. - Praha : Economia, 2002. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * internet * tržnice * Česko * nákup
    AnotáciaVýhody elektronického obchodu v prostredí budovaných internetových tržníc (E-hubs). Skupiny internetových tržníc: nákup a predaj podľa katalógov; tržnice pre nevýrobnú spotrebu; virtuálny, operatívny nákup a predaj; tržnice služieb, kapacít. Vývoj internetových tržníc v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.