Počet záznamov: 1  

Vplyv strategických aliancií leteckých spoločností na zákazníka

  1. Názov Vplyv strategických aliancií leteckých spoločností na zákazníka
    Preklad názvuThe Influence of strategic alliances of airline companies on a customer
    Autorské údajeMária Kubandová
    Autor Kubandová Mária
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 35, č. 3 (2002), s. 176-178. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 656.7 - Letecká doprava
    Heslá spoločnosti letecké * doprava letecká * aliancie strategické * zákazníci * kapacita prepravná * služby dopravné
    AnotáciaPríčiny vzniku strategickcýh aliancií leteckých spoločností. Päť základných dôvodov, prečo sú strategické aliancie pre letecké spoločnosti výhodné. Zákazníci a strategické aliancie. Code-sharing ako forma spolupráce leteckých spoločností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.