Počet záznamov: 1  

Vliv globalizace na vzdělávání marketingových manažerů

  1. Názov Vliv globalizace na vzdělávání marketingových manažerů
    Preklad názvuImpact of globalisation on education for marketing managers
    Autorské údajeFrantišek Němec
    Autor Němec František
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 3 (2002), s. 19-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * marketing * manažéri * Česko * globalizácia * marketing manažment * technológie informačné * logistika * pracovníci kvalifikovaní
    AnotáciaZdroje motivácie pre vzdelávanie marketingových odborníkov období globalizácie v Českej republike. Príčiny vývoja, ktorý vedie k zrastaniu a zjednocovaniu jednotlivých trhov a zvyšovaniu záujmu o vzdelávanie v oblasti marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.