Počet záznamov: 1  

Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie

  1. Názov Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie
    Autorské údajeRenáta Pauličková
    Autor Pauličková Renáta
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 10, č. 211 ( 31. októbra - 3. novembra 2002), s. 29. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * propagácia * marketing * podpora predaja
    AnotáciaÚloha propagácie v marketingovom procese. Funkcie marketingu a jeho definícia. Základná úloha marketingu a jeho štyri prvky. Definícia integrovanej marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 201-250

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.