Počet záznamov: 1
Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie
Názov Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie Autorské údaje Renáta Pauličková Autor Pauličková Renáta Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 10, č. 211 ( 31. októbra - 3. novembra 2002), s. 29. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * propagácia * marketing * podpora predaja Anotácia Úloha propagácie v marketingovom procese. Funkcie marketingu a jeho definícia. Základná úloha marketingu a jeho štyri prvky. Definícia integrovanej marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 201-250
článok
Počet záznamov: 1