Počet záznamov: 1  

Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka

  1. Názov Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka
    Autorské údajeAleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski
    Autor Radziszewska Aleksandra
    Spoluautori Borkowski Stanislaw
    Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17. - Žilina : SLCP, 2002. ISSN 1335-5961
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * firmy * riadenie kvality * certifikáty * analýza regresná
    AnotáciaKvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.