Počet záznamov: 1
Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy
Názov Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy Autorské údaje Robert Chlebik Autor Chlebik Robert Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 10, č. 4 (2002), s. 112-119. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * environmentalistika * spotrebitelia * výrobcovia Anotácia Degradácia životného prostredia a rast svetovej ekonomiky. Zmena firemnej politiky vo vzťahu k životnému prostrediu. Príklady inovatívneho ekomanažmentu. Motivácia a použitie environmentálneho marketingu vo firmách. Ciele environmentálnej strategickej aliancie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1