Počet záznamov: 1
Rýľ až za hrob
Názov Rýľ až za hrob Autorské údaje Silvia Sameková Autor Sameková Silvia Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 12 (december 2002), s. 26-27. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * výrobky * konkurencieschopnosť * záruka Anotácia Štandardizácia ponuky na trhu. Značka výrobku a pridaná hodnota ako ďalšie kritériá konkurenčnosti výrobkov. Zdroj zabezpečenia zákazníckych preferencií - záručná lehota. Rozsah záruk hrá prím. Marketingové stratégie firiem. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12 +8 príl.
článok
Počet záznamov: 1