Počet záznamov: 1  

Rýľ až za hrob

  1. Názov Rýľ až za hrob
    Autorské údajeSilvia Sameková
    Autor Sameková Silvia
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 12 (december 2002), s. 26-27. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * výrobky * konkurencieschopnosť * záruka
    AnotáciaŠtandardizácia ponuky na trhu. Značka výrobku a pridaná hodnota ako ďalšie kritériá konkurenčnosti výrobkov. Zdroj zabezpečenia zákazníckych preferencií - záručná lehota. Rozsah záruk hrá prím. Marketingové stratégie firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12 +8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.