Počet záznamov: 1
Kvalitný, nie klasický marketing
Názov Kvalitný, nie klasický marketing Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 12-13. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá ekonomika nová * marketing * metódy * nástroje marketingové * zákazníci * reklama * marketing mix Anotácia Názory Philipa Kotlera prezentované na seminári "Iniciatívy marketingu v novej ekonomike", konanom v Bratislave, 8.10.2002. Pozicioning a možnosť získať trh. Snažiť sa byť jednotkou, ale nie vo všetkom. Potreba pracovať s emóciami - emocionálny a zážitkový pozicioning. Potreba budovania značky a prostriedky na rozširovanie značky, slogany. Riadenie vzťahov so zákazníkom /CRM/, analýza ich profitability, profitability segmentu, distribučných kanálov ... . Budovanie dlhodobej hodnoty zákazníka. Pokles účinnosti reklamy, upevnenie pozície public relations, sales promotion, telemarketingu a marketingu zážitkov v marketingovom mixe. Postrehy z vystúpenia P. Kotlera. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12 +8 príl.
článok
Počet záznamov: 1