Počet záznamov: 1  

Kvalitný, nie klasický marketing

  1. Názov Kvalitný, nie klasický marketing
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 12-13. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá ekonomika nová * marketing * metódy * nástroje marketingové * zákazníci * reklama * marketing mix
    AnotáciaNázory Philipa Kotlera prezentované na seminári "Iniciatívy marketingu v novej ekonomike", konanom v Bratislave, 8.10.2002. Pozicioning a možnosť získať trh. Snažiť sa byť jednotkou, ale nie vo všetkom. Potreba pracovať s emóciami - emocionálny a zážitkový pozicioning. Potreba budovania značky a prostriedky na rozširovanie značky, slogany. Riadenie vzťahov so zákazníkom /CRM/, analýza ich profitability, profitability segmentu, distribučných kanálov ... . Budovanie dlhodobej hodnoty zákazníka. Pokles účinnosti reklamy, upevnenie pozície public relations, sales promotion, telemarketingu a marketingu zážitkov v marketingovom mixe. Postrehy z vystúpenia P. Kotlera.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12 +8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.