Počet záznamov: 1  

Mladí ako zázračné premeny

  1. Názov Mladí ako zázračné premeny
    Autorské údajeJúlia Sobinovská, Miroslav Švec
    Autor Sobinovská Júlia
    Spoluautori Švec Miroslav
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 16-17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá nákup * mladiství * značky výrobkov * prieskum spotrebiteľský * Slovensko
    AnotáciaVýsledky prieskumu o nákupoch, o rozhodovaní pri nákupoch, o dôležitosti značky pri rôznych druhoch tovarov u tínedžerov /od 15 po 26 rokov/. Typ predajní, v ktorých najčastejšie nakupujú, kedy vykonávajú nákupy, ktorú značku považujú za "svoju". Ambície, úspechy, sny, spotrebiteľské zvyklosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12 +8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.