Počet záznamov: 1  

Slovenský spotrebiteľ pôjde hlbšie do regiónov

  1. Názov Slovenský spotrebiteľ pôjde hlbšie do regiónov
    Autorské údajeSylvia Pálková, Konštantín Čikovský
    Autor Pálková Sylvia
    Spoluautori Čikovský Konštantín
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 3 (16. januára 2003), s. 41. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * agentúry * spotrebitelia * regióny * reklama * kontrola reklamy * peoplemetre * Slovensko
    AnotáciaSlovenské výskumné agentúry prichádzajú na trh s novými produktmi. Ponuka novej typológie slovenského spotrebiteľa. Výskum Komunikačnej agentúry Publicis/Knut s.r.o., Bratislava v jednotlivých regiónoch Slovenska. Regionálne členenie výskumu nebude kopírovať administratívne usporiadanie, ale prirodzené regióny. Pravidelná kontrola reklám. Použitie peoplemetrov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-20 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.