Počet záznamov: 1  

Nových zákazníkov hľadajú banky medzi mládežou

  1. Názov Nových zákazníkov hľadajú banky medzi mládežou
    Autorské údajeJana Vavřinková
    Autor Vavřinková Jana
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 6 (6. februára 2003), s. 52-53. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336 - Financie. Verejné financie. Colníctvo. Bankovníctvo. Peňažníctvo
    Heslá banky * financie * študenti * služby bankové * služby neplatené * konkurencia * mládež * Slovensko
    AnotáciaBezplatne spravovať peniaze študentov sa bankám vypláca, ak im zostanú verní aj po skončení štúdia. Prevziať klientov od konkurencie je totiž oveľa náročnejšie. Mladí sú oveľa progresívnejší vo využívaní moderných foriem bankovníctva, čím znižujú náklady sami sebe i banke. Silná konkurencia bánk v získavaní madých klientov. Zvýhodnené bankové produkty pre mladých.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-20 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.