Počet záznamov: 1  

Direct marketing-perspektiva bez hranic

  1. Názov Direct marketing-perspektiva bez hranic
    Autorské údajeZdeněk Švácha
    Autor Švácha Zdeněk
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2003). - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * adresnosť reklamy * telemarketing * mailing * dáta * predaj * zákazníci
    AnotáciaObsahové vymedzenie direct marketingu. Prednosti a nástroje direct marketingu. Telemarketing ako efektívny nástroj priameho marketingu. Direct mailing, faxmailing a e-mailing. Zaobstarávanie dát a databáza management.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.