Počet záznamov: 1  

Priamy = najúčinnejší?

  1. Názov Priamy = najúčinnejší?
    Autorské údajeKatarína Štefánková
    Autor Štefánková Katarína
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * riadenie kvality * zákazníci * reklama * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaObsahové vymedzenie a definícia pojmu direct marketing. Faktory direct marketingu. Úloha a rozsah významu direct marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.