Počet záznamov: 1
Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii
Názov Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 4-5 [slov časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * podpora predaja * výstavy * marketing priamy * konkurencia Anotácia Podlinkové aktivity ako fenomén marketingovej komunikácie. Vymedzenie direct mailu. Obsah a využitie direct mailu. Obmedzenie direct mailu. Výstava ako "osobitný, dočasný trh". Ciele výstavy. Výhody a nevýhody výstavy. Point of sale ako významná podliková aktivita. Predmety používané v point of sale. Nástroje zabezpečovania podpory predaja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1